Μετά από μια εβδομάδα ανάμεικτων μηνυμάτων από την UEFA για την εμφάνιση διαφημίσεων με θέμα το Pride στους αθλητικούς χώρους, όπου διεξάγεται το Euro 2020, οι διαφημιζόμενοι πλέον τοποθετούν σε αυτά διαφημίσεις τους στα χρώματα του συμβολικού ουράνιου τόξου. Όλα ξεκίνησαν στο γήπεδο Allianz Arena, όπου διεξήχθη ο ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ των εθνικών ομάδων Γερμανίας και Ουγγαρίας.

Η ουγγρική κυβέρνηση είχε ήδη ψηφίσει με νόμο την απαγόρευση της παρουσίασης ομόφυλου περιεχομένου σε εκπαιδευτικό υλικό ή τηλεοπτικό περιεχόμενο, το οποίο προορίζεται για άτομα κάτω των 18 ετών, γεγονός το οποίο δυσαρέστησε την Γερμανία. Το δημοτικό συμβούλιο του Μονάχου αποφάσισε «να στείλει μήνυμα υποστήριξης για την συμπεριληπτικότητα και τη διαφορετικότητα», φωτίζοντας το εξωτερικό του γηπέδου με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, κίνηση, ωστόσο, στην οποία η UEFA έθεσε βέτο.

Οι αντιδράσεις προς τους διοργανωτές υπήρξε άμεση, με πολυάριθμα clubs, παίκτες και fans να δημοσιοποιούν τη δυσαρέσκειά τους, με αποτέλεσμα η UEFA να οπισθοχωρήσει, επιτρέποντας τις σημαίες με το ουράνιο τόξο σε αγώνες, ακόμα και στο εσωτερικό του σταδίου, και «χρωματίζοντας», παράλληλα, και το δικό της λογότυπο. Στην αναπροσαρμογή των διαφημίσεών τους, βάσει του Pride, προχώρησαν χορηγοί, όπως η Volkswagen, το Booking.com, το TikTok και το JustEat Takeway.com, ενώ οι Qatar Airways, Coca-Cola, Gazprom, Alipay, Vivo και HiSense διατήρησαν το branding τους στην αρχική του μορφή.

(Πηγή: TheDrum)