Η Chiquita ξενικά συνεργασία με Άλμα Ζωής, στηρίζοντας επίσης το Greece Race for the Cure, και χρωματίζει ροζ το αυτοκόλλητό της για πέμπτη συνεχή χρονιά, συμμετέχοντας στον Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, μέσω της ενημέρωσης των καταναλωτών για τη σημασία των τακτικών προληπτικών εξετάσεων.

Πάνω από 200 εκατομμύρια νόστιμες, κίτρινες μπανάνες σε όλο τον κόσμο θα κοσμηθούν με τα limited-edition ροζ αυτοκόλλητά της της Chiquita. Στο πλαίσιο της προσπάθειας, η Chiquita, μέσα από τη συνεργασία με το «Άλμα Ζωής» έχει δημιουργήσει και συνταγές που ακολουθούν τις οδηγίες του Συλλόγου.