Για την ψυχαγωγία των καταναλωτών εν μέσω lockdown. Σχεδόν 8 δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του θρυλικού jingle της Chiquita, η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με το Spotify, μέσα από μια σειρά από διαδραστικά αυτοκόλλητα. Από τα τέλη Μαΐου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν στα καταστήματα τα 5 limited-edition αυτοκόλλητα που θα κοσμούν τις […]

Για την ψυχαγωγία των καταναλωτών εν μέσω lockdown.

Σχεδόν 8 δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του θρυλικού jingle της Chiquita, η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με το Spotify, μέσα από μια σειρά από διαδραστικά αυτοκόλλητα. Από τα τέλη Μαΐου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν στα καταστήματα τα 5 limited-edition αυτοκόλλητα που θα κοσμούν τις μπανάνες Chiquita. Σαρώνοντας τον κωδικό που θα βρουν στο αυτοκόλλητο κάθε μπανάνας στο Spotify, οι καταναλωτές θα μπορούν να ακούσουν διαφορετικά playlists, εμπνευσμένα από την Chiquita, και 5 νέα remixes του αυθεντικού jingle της δεκαετίας του ’50.

Επιπλέον, τα special Golden Banana αυτοκόλλητα θα ξεκλειδώνουν παιχνίδια και θα δίνουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να κερδίσουν πολλά «μουσικά» δώρα. «Η νέα σειρά αυτοκόλλητων Spotify προσπαθεί να ενθαρρύνει αυτούς που παραμένουν σπίτι να συμμετάσχουν σε μία παγκόσμια γιορτή χαρούμενης μουσικής και να ανακαλύψουν playlists που θα τους κάνουν να κουνηθούν», δήλωσε ο Carlos Lopez Flores, Πρόεδρος της Chiquita.