Το μπλε αυτοκόλλητο της Chiquita γίνεται ροζ
Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με διάφορες οργανώσεις για τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού και καθ’ όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της εταιρείας θα γίνει ροζ.

Για όλο τον Οκτώβριο, 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο θα φορέσουν ένα ειδικό ροζ αυτοκόλλητο, με στόχο να δοθεί έμφαση σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα. Επιπλέον, η Chiquita έχει ανακοινώσει διάφορες πρωτοβουλίες και συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να συγκεντρώσει την προσοχή των καταναλωτών στο θέμα. Χρηματοδοτεί πρωτοβουλίες έρευνας για την εύρεση της θεραπείας, δημιούργησε καμπάνια για την αύξηση της ενημέρωσης σχετικά με την έγκαιρη διάγνωση και προωθεί τον ενεργό τρόπο ζωής ως τρόπο πρόληψης. Για να πετύχει αυτούς τους τρεις στόχους, η καμπάνια της Chiquita θα αξιοποιήσει μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, όπως τα media engagement και η συνεργασία με influencers και brand ambassadors.