Για να εξαγοράσει το αμερικάνικο agency

[Νέα Υόρκη] Η εν λόγω διαφημιστική εξαγοράστηκε το 2001 από την Havas έναντι 30-35 εκατ., ωστόσο το 2008 συμφώνησε να διαβεί και πάλι να διαβεί το δρόμο της ανεξαρτησίας. Συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Nationwide Insurance, Ruby Tuesday και GNC, όμως τους τελευταίους μήνες αποχώρισαν από την εταιρεία 3 Partners. Η Cheil, η οποία στο πρόσφατο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών απέσπασε 3 Gold, 4 Silver και 5 Bronze Lions, επιθυμεί να εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της στη Δύση. Πέρυσι δημιούργησε, σε συνεργασία με την Omnicom Group, το agency BMB Media, με έδρα τη Μ. Βρετανία, ενώ νωρίτερα είχε αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στην Barbarian Group και ποσοστό στην Beattie McGuinness Bungay.