Σύμφωνα με έρευνα της Fournaise Marketing Group

(Λονδiνο) Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Fournaise Marketing Group με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.200 CEOs από Ευρώπη, Αμερική και Ασία, το 78% απάντησε το εξής: «οι Marketers συχνά ξεχνούν ποια είναι η πραγματική δουλειά τους. Ξεχνούν ότι απώτερος στόχος είναι να αυξήσουν τη ζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις οικονομικές προσταγές». Μάλιστα, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι ομάδες επικοινωνίας «ζουν πολύ στη δημιουργική και social φούσκα τους», ενώ δίνουν υπερβολική έμφαση σε metrics όπως τα Likes του Facebook. Συμπερασματικά, το 74% των CEOs επιθυμεί οι marketers να εστιάσουν περισσότερο σε χειροπιαστά αποτελέσματα. Όπως ανέφερε δε ο Jerome Fontaine, CEO της Fournaise, «οι Marketers πρέπει να καταλάβουν ότι χρειάζεται να γίνουν πιο ουσιαστικοί εάν επιθυμούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των CEOs».

COSMOPOLITAN- EVENT
Το γυναικείο περιοδικό Cosmopolitan, πραγματοποίησε για τρίτη συνεχή χρονιά στις 5 Ιουλίου 2012 το «Cosmo hot summer party», στην παραλία Balux στο Akanthus Summer. Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα Lipton ice tea, Hawaiian Tropic, Pantene, Vodafone, Attrattivo και υποστηρικτές τα Essie, Skinos, Begnis Catering. Χορηγός επικοινωνίας ήταν το MTV.