Η Celestyal Cruises παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, εμπνευσμένη όπως επισημαίνει, από το πνεύμα της Ελλάδας και την ελληνική «αγάπη για τη ζωή». Σύμβουλος της εταιρείας στη διαδικασία ανάπτυξης της νέα εταιρικής ταυτότητας ήταν ο Peter Economides της Felix BNI. Το νέο λογότυπο αποτελεί μια μοντέρνα αποτύπωση των παραδοσιακών ανεμόμυλων, που χαρακτηρίζουν τα ελληνικά νησιά, με το σλόγκαν «Ζήσε την εμπειρία, ζήσε το ταξίδι».

Ο νέος σχεδιασμός της ταυτότητας από την Positivity στο Άμστερνταμ, εμφανίζεται με επαναπροσδιορισμένα εταιρικά χρώματα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη νέα ναυαρχίδα Celestyal Experience. «Αυτή είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στην ιστορία της εταιρείας μας, καθώς κοιτάζουμε το μέλλον με την προσθήκη του Celestyal Experience στο στόλο μας. Αυτή ήταν, επίσης, η τέλεια στιγμή για να επανεξετάσουμε την εταιρική μας ταυτότητα και να την επανασχεδιάσουμε, ώστε να αντικατοπτρίζει τη νέα μας κατεύθυνση και αυτό που ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά από την ταξιδιωτική του εμπειρία», δήλωσε ο Leslie Peden, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής, Celestyal Cruises.