Έχοντας ήδη, εδώ και έναν χρόνο, συνεργασία σε επίπεδο digital advertising, η Eurolamp εμπιστεύθηκε στην Catalytica την above-the-line επικοινωνία της σειράς κλιματιστικών Zephyrus. Η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας σε Β2C επίπεδο.

H καμπάνια για τη σειρά κλιματιστικών Zephyrus της Eurolamp είναι εποχιακή και θα «τρέχει» σε digital και αναλογικά Μέσα κατά τους μήνες Ιούνιο-Ιούλιο. To κύριο υλικό της είναι το σποτ που προβάλλεται στην τηλεόραση, ενώ παράλληλα digital εκδοχές του τρέχουν στο διαδίκτυο, αναδεικνύοντας τα USP του προϊόντος.

Την παραγωγή των videos «υπογράφει» η 365, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Τζάρτου και διεύθυνση φωτογραφίας Μιχάλη Γκατζόγια. Η ιδέα για την καμπάνια στηρίχθηκε στο insight ότι οι καταναλωτές αναζητούν «έξυπνες», εύχρηστες, υψηλής απόδοσης λύσεις για να αντιμετωπίσουν τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού.