Το νέο, αυτόνομο κατάστημα 500τ.μ., είναι σχεδιασμένο βάσει μίας ιδιαίτερης industrial-minimal αισθητικής, πλαισιωμένο από ατμοσφαιρικό φωτισμό, βιομηχανικό δάπεδο και μαύρα έπιπλα.

Η νέα ταυτότητα Carouzos Outlet, διαμορφώθηκε με βασικό στοιχείο το «stitch» (ραφή). Η ραφή είναι στοιχείο συνδεδεμένο με την υψηλή ραπτική, και εικαστικά λειτουργεί ανάλαφρα δίνοντας την αίσθηση της κίνησης. Οι επιλεγμένες χρωματικές αποχρώσεις του σκούρου γκρι και του lime καθρεπτίζουν μια ισχυρή και κομψή αντίθεση, δημιουργώντας μια φρέσκια και μοντέρνα διάθεση.

Τα στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας θα εφαρμοστούν ταυτόχρονα και στο κατάστημα της Αθήνας, επί της οδού Πατησίων.