Μια καμπάνια για να υπενθυμίσει τους κινδύνους της κατανάλωσης αλκοόλ στη θάλασσα σχεδίασε η Carlsberg, με την BCW Stockholm: «Άνοιξε» bar στον βυθό της θάλασσας, σε παραλιακή πόλη της Σουηδίας, με την επωνυμία «Don’t Drink and Boat», το οποίο σερβίρει μόνο μπίρες χωρίς αλκοόλ.
Για τον Ιούλιο, οι επισκέπτες θα μπορούν να βουτήξουν υπό την καθοδήγηση ειδικών και να απολαύσουν την μπίρα τους. «Ως ηγετική ζυθοποιία, έχουμε ευθύνη για το πώς καταναλώνονται τα ποτά μας», σχολίασε εκπρόσωπος της εταιρείας.
(Πηγή: TheDrum)