Η Cardlink παρουσιάζει το νέο της website, cardlink.gr, το οποίο αντικατοπτρίζει, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται στους εξής τρεις πυλώνες: Αρχιτεκτονική της πληροφορίας, Σχεδιασμός με βάση την εμπειρία του χρήστη και Mobile first προσέγγιση.

Χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι η ασύγχρονη φόρτωση -lazy loading- των στοιχείων κάθε σελίδας και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου. Μέσω αυτού, οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την γκάμα των Android POS, δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς, για λύσεις σε σχέση με τις online πωλήσεις ακόμα και χωρίς e-shop, και για τις εφαρμογές reporting και data analytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής.