Η Cardlink, μέλος της Worldline, δημιουργεί το Cardlink Advisory Board (CAB), το πρώτο, όπως επισημαίνει, Customer Advisory Board στην Ελλάδα. Με την πρωτοβουλία αυτή, η εταιρεία προσκαλεί τους πελάτες της να συμβάλλουν στη διαμόρφωση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Με τη σύσταση του CAB η εταιρεία δημιουργεί ένα οργανωμένο πλαίσιο συνεχούς ανατροφοδότησης, «καθιστώντας τους πελάτες της στρατηγικούς συνεργάτες που συμβάλλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση της επόμενης μέρας της τεχνολογίας πληρωμών», όπως τονίζεται σε ανακοίνωση.

Οι επιχειρηματίες-μέλη του CAB θα μοιράζονται με την ομάδα της Cardlink την άποψή τους για τα υφιστάμενα ή τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, αλλά και τους προβληματισμούς τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο κομμάτι των πληρωμών.

Θα μπορούν, ακόμα, να μοιράζονται ιδέες και προτάσεις για το τι χρειάζεται η επιχείρησή τους για να αναπτυχθεί, να συμμετέχουν σε έρευνες και workshops καινοτομίας με άλλους επαγγελματίες, καθώς και να επωφελούνται από ειδικά προνόμια.