Μία νέα στρατηγική, όσον αφορά στο media planning, λανσάρει το global media agency Carat της Dentsu, με την ονομασία «Design for People», η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο rebranding του agency προς την κατεύθυνση του human και emotional intelligence. Στόχος είναι η προσέγγιση των καταναλωτών βάσει των συναισθηματικών αναγκών τους, και όχι η εστίαση στο βραχυπρόθεσμο ROI. Τη διαδικασία αναλαμβάνουν ομάδες εξειδικευμένων στελεχών από την αρχή του planning, οι οποίες συνεχίζουν να συνεργάζονται καθ΄ όλη τη διάρκειά του, ανέφερε ο Sean Healy, Global CSO της Carat, με στόχο την προώθηση και βελτιστοποίησή της βήμα-βήμα, αντί της δημιουργίας ενός στατικού σχεδίου μήνες πριν.
Επίσης, η Carat ανέπτυξε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο οι ομάδες θα μπορούν να εφαρμόζουν σε διαφορετικά client briefs, ανάλογα με το έργο που αναλαμβάνουν. Ένας ακόμη στόχος είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να αντιληφθούν καλύτερα τα data που διαθέτουν, ώστε να αντλήσουν πιο επιδραστικά insights. Στο πλαίσιο αυτό, το agency διεξήγαγε, το φθινόπωρο, το πρώτο Brand EQ report, το οποίο κατέταξε 48 διεθνή brands σύμφωνα με τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, με βάση τις απαντήσεις 10.000 καταναλωτών σε δέκα διεθνείς αγορές, αποδεικνύοντας ότι το EQ ενισχύει το ROI.
(Πηγή: Campaign)