Τo brand απαντά στις αντιδράσεις για το gay ζευγάρι στην καμπάνια της

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει το σποτ για τα γενέθλια των 50 χρόνων του Creme Egg της Cadbury, το οποίο κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. Συγκεκριμένα, η διαφήμιση δείχνει μια σειρά από διαφορετικούς τρόπους για να απολαύσει κανείς τα Creme Eggs του brand, καταλήγοντας στους Callum Sterling και Dale K Moran, ζευγάρι και στην πραγματικότητα, να μοιράζονται ένα, δαγκώνοντάς το ταυτόχρονα.

Η εικόνα του gay ζευγαριού οδήγησε 25.000 ανθρώπους να δηλώνουν ότι η διαφήμιση πρέπει να απαγορευτεί. Η Cadbury απαντώντας στις αντιδράσεις αυτές, σε επιστολή της στο Ad Age αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η Cadbury ήταν πάντα ένα προοδευτικό brand, στέλνοντας ένα μήνυμα inclusion, είτε μέσα από τα προϊόντα της είτε μέσω των καμπανιών της. Είμαστε περήφανοι για το διαφημιστικό σποτ Golden Goobilee, το οποίο γιορτάζει τους πολλούς τρόπους που μπορεί κανείς να μοιραστεί ένα Creme Egg. Για να το αναδείξουμε αυτό, μαζί με τη χαρά που προσφέρει το προϊόν μας, συμπεριλήφθηκε στην καμπάνια και ένα πραγματικό ζευγάρι να μοιράζεται ένα Cadbury Creme Egg».

(Πηγή:Delish.com)