Η Cabtivo, ελληνική εταιρεία στον τομέα του in-car digitalo out of home, συμμετείχε στο Programmatic Conference 2024, παρουσιάζοντας τις λύσεις της και την αναπτυξιακή της πορεία.Ο Co-Founder της Cabtivo, Σολ Σαλτιέλ, μίλησε σε fireside chat στον συντονιστή του συνεδρίου, Κωνσταντίνο Καμάρα.

Τόνισε τη μοναδικότητα του proprietary λογισμικού και του hardware της εταιρείας που επιτυγχάνει ακριβή στόχευση των επιβατών εν κινήσει. Αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DOOH, Vistar Media, για τη δυνατότητα programmatic διαφημίσεων στα ταξί, καθιστώντας την, την πρώτη, όπως τόνισε, εταιρεία στην Ευρώπη που επιτυγχάνει αυτό το integration, γεγονός που ανοίγει τον δρόμο σε όλα τα γνωστά DSP (Eskimi, DV360, The TradeDesk κ.ά.) να μπορούν να αγοράσουν το traffic της Cabtivo, πέραν του κλασικού managed τρόπου.

Για πρώτη φορά στο συνέδριο, ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση του integration της Cabtivo με το GR Exchange, επιτρέποντας στους διαφημιζομένους να αγοράζουν traffic με ένα click και να λαμβάνουν συνολικό reporting, μέσω της πλατφόρμας GR Exchange. Σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της Cabtivo, αποκάλυψε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εξετάζοντας παράλληλα ευκαιρίες σε άλλες πόλεις, νέα μέσα μεταφοράς αλλά και ξένες χώρες.