Print ad στήριξης προς την εστίαση που πλήττεται από την πανδημία

«Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα σας ζητούσαμε κάτι τέτοιο», είναι η φράση με την οποία ξεκινά το μήνυμα της Burger King προς το καταναλωτικό κοινό. Μετά από μακροχρόνια διαμάχη της με το «αντίπαλον δέος», τα McDonald’s, η αλυσίδα προχώρησε την περασμένη Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου, στην κυκλοφορία ενός print ad με συναισθηματικό τόνο, σύμφωνα με το οποίο καλεί τους καταναλωτές να παραγγέλνουν από τον ανταγωνιστή της. Το διαφημιστικό απαριθμεί και άλλους ανταγωνιστές της εταιρείας, όπως KFC, Quick, O’Tacos και Domino’s Pizza, στους οποίους επίσης δεν περίμενε ποτέ ότι θα παρέπεμπε το κοινό.

Στόχος της ενέργειας αποτελεί η στήριξη των food outlets, λόγω της άσχημης κατάστασης που περιήλθαν, λόγω της πανδημίας, με τη ραγδαία αύξηση της ανεργίας. Καλεί δε το κοινό «να συνεχίσει να απολαμβάνει νόστιμα γεύματα με παραγγελίες κατ’ οίκον, takeaway ή drive through». Εκτός από τα social media, όπου κυκλοφορεί, το print ad δημοσιεύτηκε και σε δύο γαλλικές εφημερίδες, εθνικής εμβέλειας, τη L’Équipe και τη Le Journal du Dimanche.

(Πηγή: The Drum)