Διοχετεύει το budget σε καμπάνια για τον εμβολιασμό Covid-19

Ένας από τους σταθερούς διαφημιζόμενους του Super Bowl, για 40 σχεδόν χρόνια, η Budweiser, ανακοίνωσε φέτος την απόφασή της να απέχει διαφημιστικά από τη διοργάνωση ως απόδειξη της επίδρασης που είχε ο Covid-19 στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Το brand της Anheuser Busch InBev θα δημιουργήσει μια ταινία, διάρκειας 30΄΄, με τίτλο «Bigger Picture» σε αφήγηση της ηθοποιού και ακτιβίστριας, Rashida Jones, αποδεικνύοντας την υποστήριξή του στην ενημέρωση για τον εμβολιασμό, προκειμένου, όπως αναφέρει, «να δούμε ξανά τους φίλους μας (σ.σ. Buds)».

Η ταινία, η οποία θα «τρέξει» σε digital την εβδομάδα πριν από το Super Bowl, υπογραμμίζει την ανθεκτικότητα των Αμερικανών την τελευταία χρονιά, εστιάζοντας στους εργαζόμενους στην υγεία, που ήταν οι πρώτοι που εμβολιάστηκαν. Το brand θα διαθέσει το διαφημιστικό budget του στην υποστήριξη της ενημέρωσης για τον εμβολιασμό με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μεταξύ των οποίων η δωρεά μέρους του διαφημιστικού του χρόνου για το 2021 στην πρωτοβουλία του The Ad Council και του CDC σχετικά με την εκπαίδευση για τον εμβολιασμό. Επιπλέον, θα «τρέξει» σχετικές καμπάνιες όλη τη χρονιά. Το ίδιο θα πράξουν και άλλες εταιρείες, παραδοσιακοί υποστηρικτές της διοργάνωσης, όπως η Coca-Cola και η Pepsi.

(Πηγή: Campaign)