Το λογαριασμό «υπερασπίζονται» BBH και OgilvyOne

Η έρευνα του βρετανικού αερομεταφορέα καλύπτει δημιουργικές υπηρεσίες σε κάθε επίπεδο, όπως  experiential και events, αλλά και διαφημιστικά και direct marketing projects. Λίγες ημέρες πριν, η μητρική εταιρεία International Airlines Group επέλεξε την Carat ως combined media agency για την BA και την «αδελφή» εταιρεία Iberia.

Εκπρόσωπος της British σχολίασε σχετικά: «Η αγορά έχει αλλάξει σημαντικά, γι’ αυτό και επιζητούμε την αναθεώρηση». Η BBH χειρίζεται τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό δημιουργικών από το 2005, όταν η αξία του υπολογιζόταν στα 60 εκατ. λίρες, ενώ η OgilvyOne ανέλαβε τις υπηρεσίες loyalty και below-the-line διεθνώς το 2008 και τον ψηφιακό λογαριασμό το 2012.