Η British Airways τοποθέτησετον Tom Stevens στη θέση του Director of Brand and Customer Experience,σε αντικατάσταση της Carolina Martinoli. Ο Stevens, ο οποίος προήχθη από Head of Airport Operations, ξεκίνησε την καριέρα του στην BA από το graduate scheme της εταιρείας το 2011 και ανέλαβε τον νέο του ρόλο σε μια περίοδο κατά την οποία η εταιρεία ετοιμάζεται να ξεκινήσει και πάλι τα δρομολόγια της σε όλο τον κόσμο.

Η Carolina Martinoli μετακινήθηκε στη θέση του Chief Culture, Talent and Sustainability Officer στην μητρική International Airways Group με προέλευση από την αδελφή, αεροπορική εταιρεία Iberia, το 2018. Η British Airways υποδέχεται τους επιβάτες ξανά με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ, με κεντρικό μήνυμα «You make us fly», το πρώτο της από το 2019. Η καμπάνια είναι δημιουργία της Ogilvy/Team Horizon.

Ο Head of Βrand and Marketing, Hamish McVey της BA, ανέφερε: «Ένα από τα βασικά πράγματα που είχαμε να κάνουμε τους τελευταίους 12 μήνες της πανδημίας ήταν να γίνουμε απίστευτα ευέλικτοι και ευκίνητοι. Υπάρχουν πολλές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύει το κοινό αλλά και στους κανόνες πτήσεων και γι’ αυτό το λόγο θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι το marketing μας έχει προσαρμοστεί σε κάθε νέα συνθήκη». (Πηγή: Campaign)