Στην Uncommon Creative Studio περνά ο διαφημιστικός και CRM λογαριασμός της British Airways μετά από «μάχη» με την προκάτοχο WPP. Στα πρώτα στάδια της διαδικασίας έλαβαν μέρος οι Omnicom, Havas και Interpublic, ενώ η Publicis Groupe μπήκε στη short list αλλά τελικά αποφάσισε να μην προχωρήσει στο pitch.

Από το 2017 η WPP είχε αναλάβει για την αεροπορική εταιρεία το creative, media, social and paid-search account. Στην ομάδα συμμετείχαν ως media agency η Wavemaker και ως creative shop η Ogilvy. Αυτή η αλλαγή στην British Airways αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης αξιολόγησης από τη μητρική International Airlines Group. Η IAG αρχικά είχε βγάλει από το παιχνίδι την WPP, προκαλώντας την αντίδραση του Chief Executive του agency, Mark Read.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το billing της Uncommon αυξάνεται κατά 42% ετησίως φτάνοντας τα 32 εκατ. λίρες το 2020, σύμφωνα με τη Nielsen. Το agency λάνσαρε ένα νέο εργαλείο customer experience τον Αύγουστο με επικεφαλής τον πρώην Chief Executive της Lida, Jonathan Goodman, ενώ κατά σύμπτωση, η στρατηγική marketing της BA έδινε παραδοσιακά υψηλή προτεραιότητα στο loyalty και στην επικοινωνία με τους πελάτες.

(Πήγη: Campaign)