Μέτρηση equity βασισμένη στο Νeuromarketing

Έπειτα από 10 χρόνια μελέτης και εφαρμογής του neuromarketing στα εργαλεία και τις υπηρεσίες της, η Braincandy λανσάρει την 4η έκδοση του BrandBeat. Σε μία περίοδο όπου οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τις δυνατές μάρκες, το νέο BrandBeat 4.0 υπόσχεται να κάνει την μέτρηση της εικόνας ενός brand εύκολη και κατανοητή, προσφέροντας πρακτικές κατευθύνσεις για τη βελτίωσή της.

Μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, το εργαλείο βοηθά τις εταιρείες να εστιάσουν στους 4 πυλώνες: Fame, Emotions, Expectations, Distinctiveness. Όπως αναφέρει η Λευκή Κότσιφα, Head of Research & Analytics της Braincandy: «Το να ακούς τον καταναλωτή χωρίς να ακούς τη μάρκα σου, αναπόφευκτα θα σε οδηγήσει να προσφέρεις ότι και οι άλλοι, σε χαμηλότερη τιμή. Το BrandBeat είναι ένα εργαλείο που στοχεύει σε αυτή την ισορροπία».