H Bosch έκλεισε το οικονομικό έτος του 2021 με 221 εκατ. ευρώ όσον αφορά τις ενοποιημένες πωλήσεις στην Ελλάδα, καταγράφοντας ανάπτυξη ύψους 16% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην ετήσια Συνέντευξη Τύπου 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουνίου.

«Η απόδοση της εταιρείας ξεπέρασε τις προσδοκίες μας το 2021 και άγγιξε ρυθμούς ανάπτυξης προ πανδημίας», δήλωσε ο Ιωάννης Κάπρας, διευθύνων σύμβουλος της Bosch Ελλάδας. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ο βιώσιμος προσανατολισμός της εταιρείας. Μεταξύ άλλων, το 2021, η Bosch Ελλάδας συνέβαλε στην αρωγή οργανισμών με έντονη δράση και αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία, όπως το «Χαμόγελο του Παιδιού» και το Σωματείο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου.

Παράλληλα, για την ενίσχυση των δράσεων του Δήμου στον οποίο βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της εταιρείας χορηγήθηκαν προϊόντα στο Δήμο Κρωπίας. Σε ομιλικό επίπεδο η Bosch κατάφερε να πετύχει ανάπτυξη σε πωλήσεις και αποτελέσματα. Όσον αφορά την επικοινωνία στην ελληνική αγορά, η εταιρεία εστιάζει στα social media και σχεδιάζει την επιστροφή στα events με δημιουργικά concepts.