Με αυτό τον τρόπο εξέλιξε η Bold Ogilvy την επικοινωνία που οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα είχαν ήδη ξεκινήσει στην Ισπανία. Με τη φωνή και την παρουσία του Άγγελου Αντωνόπουλου, η ταινία στοχεύει στο να επικοινωνήσει τις μοναδικές παστίλιες που δρουν ενάντια στον πόνο του άλλου. Η καμπάνια ευαισθητοποίησης βασίζεται σε ένα κόκκινο κουτί με έξι καραμέλες και δείχνει πώς με την πιο απλή κίνηση μπορεί κάποιος να βοηθήσει τον κόσμο, καθώς ένα κουτί παστίλιες αρκεί για να στηρίξει τα προγράμματα της οργάνωσης. H Filmiki Productions υπογράφει την παραγωγή, οι The Core την σκηνοθεσία και η Bold Ogilvy την δημιουργική μεταφορά της ταινίας στην Ελλάδα.