Αύξηση πωλήσεων για το 2015 σημείωσε η εταιρεία

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Digital Stage 2, η σελίδα www.bmw.gr παρέχει βέλτιστη, εύχρηστη και προσαρμοσμένη εμφάνιση όλων των μοντέλων και υπηρεσιών της μάρκας BMW σε όλες τις κινητές συσκευές όπως laptops, smartphones και tablets. Μεταξύ άλλων, η νέα ιστοσελίδα περιέχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό και videos για όλα τα μοντέλα BMW, αναλυτική διαμόρφωση αυτοκινήτου (360ο surround view), άμεση διαδικασία για κλείσιμο test drive, εύκολη εύρεση μεταχειρισμένου μοντέλου από το δίκτυο των επίσημων εμπόρων, καθώς και συλλογή από προϊόντα και αξεσουάρ. Σημειώνεται ότι το BMW Group Hellas παρουσίασε αύξηση πωλήσεων για το 2015, με τις συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και Mini να φτάνουν τα 4.293 αυτοκίνητα (+20,2% συγκριτικά με το 2014) στην ελληνική αγορά.