Το agency ανέλαβε τον αμερικάνικο διαφημιστικό λογαριασμό

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η ανάθεση έγινε έπειτα από spec, στην τελική φάση του οποίου συμμετείχαν επίσης οι Martin Agency, Gotham, Cundari και Grey. Η αξία του λογαριασμού ανέρχεται στα 160 εκατ. δολάρια και το συμβόλαιο μεταξύ των δύο πλευρών είναι τριετούς διάρκειας. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ανάθεση συνιστά τη μεγαλύτερη επιτυχία για το agency από το 2009 όταν και ανέλαβε CEO η Lori Senecal.

Όπως ανέφερε ο Dan Creed, VP-Marketing, «η KBS &P ήταν ο ξεκάθαρος νικητής. Και αυτό γιατί δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης για το ποιο agency είναι το πιο κατάλληλο. Η πρότασή τους βασίστηκε σε εντυπωσιακές αλήθειες για το brand και υλοποιήθηκε με ένα αξιομνημόνευτο δημιουργικό».