Συνεχίζοντας για 3η χρονιά το concept «Είχες και στο χωριό σου μπλακ φράιντεϊ», η νέα καμπάνια της Κωτσόβολος μας ξαναγυρίζει σε ένα χωριό της Ελλάδας.

Εκεί, ο Βρασίδας φτιάχνει μια μαύρη λίστα, όχι από αυτές που γνωρίζουμε, αλλά μια διαφορετική, ειδική για «μπλακ φράϊντει» περίσταση. Η Κωτσόβολος, με τρόπο χιουμοριστικό παρουσιάζει τις προσφορές της για την περίοδο του Black Friday, σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα, η εταιρεία λάνσαρε και την υπηρεσία Pay Express, με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του τερματικού pos που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.