Η μπίρα Νύμφη έδωσε το «παρών» στη ΔΕΘ, από τις 10 -18 Σεπτέμβρη, ενώνοντας φέτος τις δυνάμεις της με τη «Σχεδία», το ελληνικό περιοδικό δρόμου που ως στόχο έχει την υποστήριξη της προσπάθειας των κοινωνικά αποκλεισμένων να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στον κοινωνικό ιστό.

Kάτω από το κεντρικό μήνυμα της μάρκας, «Φέρνουμε κοντά όσους κάνουν τις ιδέες πράξη», η μπίρα Νύμφη βρέθηκε στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης «για να στηρίξει, να προβάλει και να αποτελέσει κομμάτι σημαντικών δράσεων μαζί με τη Σχεδία».

Κοντά στο περίπτερό της τοποθετήθηκε ένα pop-up installation, όπου οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν προϊόντα του «Σχεδία» αρτ project. Επιπλέον, ως ενίσχυση της δημιουργικής συνάντησης της Νύμφη με τη «Σχεδία», δημιουργήθηκε ένα ένθετο από τη Νύμφη, προκειμένου να διατεθεί στη ΔΕΘ και στο τεύχος Σεπτεμβρίου.