Μέχρι στιγμής, η καμπάνια μετρά περισσότερα από 2 εκατ. views στο YouTube και έχει γίνει share από 65.000 χρήστες σε Facebook, Twitter και blogs. Η καμπάνια βασίστηκε στο γνωστό παιχνίδι curling, με χιουμοριστική διάθεση. Το viral video αναπαριστά έναν νέο άνδρα o οποίος αντικαθιστά την επίπεδη πέτρα που χρησιμοποιείται για το curling και καταφέρνει να φτάνει στο στόχο του με ευκολία.

Το viral video στο YouTube δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να παίξει curling με έναν αρκετά διαφορετικό τρόπο. Στο τέλος του video, το YouTube μετατρέπεται σε περιβάλλον για τη νέα γενιά video games, όπου η web κάμερα ανιχνεύει τις κινήσεις του χρήστη. Περισσότεροι από 280.000 επισκέπτες έχουν δοκιμάσει να γίνουν human curling sweepers.