Η BeReal, η πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης η οποία ενθαρρύνει την ανάρτηση περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο, λάνσαρε native διαφημίσεις σε Ηνωμένο Βασίλειο και EMEA, μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ο Aymeric Roffé, Chief Executive της BeReal, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη BeReal, πάντα δίναμε προτεραιότητα στην αυθεντικότητα και το διαφημιστικό μας μοντέλο αντικατοπτρίζει την ίδια αρχή. Προσφέρουμε στα brands την ευκαιρία να συνδεθούν με το κοινό μας με τρόπο αληθινό και συναρπαστικό, παραμένοντας πιστοί στο ήθος που έχει μετατρέψει το BeReal σε φαινόμενο».
Τον Ιανουάριο του 2024, η BeReal είχε παγκοσμίως 23 εκατ. ενεργούς χρήστες, με την εφαρμογή να είναι πιο δημοφιλής στις ΗΠΑ, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Το 70% των καθημερινών ενεργών χρηστών δημοσιεύουν καθημερινά και αφιερώνουν 30 λεπτά κατά μέσο όρο στην εφαρμογή. Από την κυκλοφορία της στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιανουάριο του 2022 έως τον φετινό Ιούνιο, η εφαρμογή BeReal είχε «φορτωθεί» 1,51 εκατ. φορές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το app εισήγαγε διαφημίσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Voodoo Games τον Ιούνιο, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις από τους χρήστες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Garnier, η Nike, η Netflix και η Pepsi βρίσκονται μεταξύ των πρώτων brands που διαφημίστηκαν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
(Πηγή: Campaign)