Με στόχο να προσελκύσει επιχειρήσεις

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)   Η ανάθεση έγινε έπειτα από spec και το συμβόλαιο που θα υπογραφεί θα είναι διετούς διάρκειας. Το κονδύλι που θα επενδυθεί ενδέχεται να φτάσει τα 50 εκατ. δολάρια.
Η Νέα Υόρκη αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τουρίστες από όλη την υφήλιο. Οι ιθύνοντες ευελπιστούν, λοιπόν, ότι η νέα επικοινωνιακή πολιτική θα αποδειχτεί αποτελεσματική όπως και η περίφημη καμπάνια «I Love New York».

Γι΄αυτό, άλλωστε, και η οδηγία προς τα agencies που διαγωνίστηκαν ήταν η ακόλουθη: «Ιδανικά, η Επιτροπή μας ελπίζει ότι η νέα καμπάνια θα επιτύχει ό,τι κατάφερε και η πασίγνωστη «I Love New York». Να αναπτύξει μία πολύ, πολύ μεγάλη ιδέα η οποία θα «μιλάει» τόσο στην καρδιά όσο και στο μυαλό».