Spec για την ανάθεση του, αξίας 800 εκατ. δολαρίων, global media λογαριασμού της διεξάγει η φαρμακοβιομηχανία Bayer. Ανάδοχοι του λογαριασμού, μέχρι στιγμής, είναι οι MediaCom του WPP και PHD της Omnicom, οι οποίες και θα τον διεκδικήσουν και πάλι. Στο pitch αναμένεται ότι θα λάβουν μέρος και άλλοι όμιλοι, μεταξύ των οποίων οι Dentsu και IPG. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί υπό τη συμβουλευτική καθοδήγηση της MediaSense.

Σημειώνεται ότι το 2010, η Bayer ανέθεσε το media business της, εκτός της αγοράς των ΗΠΑ, στο WPP, ενώ αργότερα, το 2011, ανέθεσε τον εκτιμώμενης αξίας 300 εκατ. δολαρίων λογαριασμό στις ΗΠΑ στη MediaCom. Το 2014, ο global media λογαριασμός της Bayer σε 5 αγορές ανατέθηκε στην PHD από την τότε ανάδοχο Initiative, συμπεριλαμβανομένης και της πατρίδας της εταιρείας, της Γερμανίας. Το review της Bayer αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα διεθνούς διαφημιζόμενου, ο οποίος επιχειρεί να αναθέσει τις δραστηριότητές του σε έναν global συνεργάτη μέσω spec.

(Πηγή: Campaign)