Την έκθεση βιωσιμότητάς του, η οποία αναδεικνύει τον νέο του σκοπό, «The joy of food for a better life», δημοσίευσε ο όμιλος Barilla. Ενδεικτικά, σημειώνεται ότι ο όμιλος, από το 2010, βελτίωσε τα διατροφικά χαρακτηριστικά 488 προϊόντων, με την αφαίρεση του φοινικέλαιου ήδη από το 2016, τη μείωση περιεκτικότητας σε λιπαρά και κορεσμένα λιπαρά, αλάτι ή/και ζάχαρη και την αύξηση της περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες.

Επίσης, μέσω επενδύσεων σε έργα για βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού, προμηθεύεται σε ποσοστό 70% το σύνολο των βασικών πρώτων υλών από υπεύθυνες πηγές, ενώ 90% του σκληρού σίτου αγοράζεται από την εκάστοτε τοπική αγορά και το 47% μέσω συμβολαιακής καλλιέργειας.

Επιπλέον, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έχουν μειωθεί κατά 31% και η κατανάλωση νερού κατά 18%, το 64% της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Παράλληλα, μέσω πρωτοβουλιών αλληλεγγύης, διαθέτει πάνω από 12 εκατ. ευρώ και προσφέρει περίπου 2.700 τόνους προϊόντων σε ανθρώπους που χρήζουν βοήθειας, ενώ είναι η πρώτη ιταλική εταιρεία που, το 2021, κέρδισε το «Catalyst Award», για τις προσπάθειές της να ενισχύσει την ηγεσία των γυναικών στον χώρο εργασίας και να αυξήσει την συμπερίληψη των εργαζομένων της.