Όπως υποστήριξε η Janet Hsu, Chief Franchise Management Officer της εταιρείας, προτεραιότητα αυτή τη στιγμή αποτελεί η μετάβαση των brands της, μεταξύ αυτών τα Hot Wheels, Barbie και Fisher-Price σε πλαίσια εκτός των «φυσικών» παιχνιδιών, όπως το gaming, οι ταινίες και οι πλατφόρμες περιεχομένου.

Η Mattel διαθέτει άλλωστε συνεργασίες με εταιρείες όπως οι Warner Bros. και Disney για την κατασκευή παιχνιδιών που συνδέονται με κάποια από τα πιο δημοφιλή ψυχαγωγικά franchises, όπως τα DC Comics και Jurassic World. Η Mattel δεν είναι η μοναδική εταιρεία παιχνιδιών που χαράσσει πορεία στον χώρο του content.

H Hasbro αγόρασε πρόσφατα προς 4 δισ. ευρώ την EntertainmentOne, παραγωγό της παιδικής εκπομπής Peppa Pig. Οι ταινίες συνιστούν βασική οδό για τα brands της Mattel προς την αρένα του content. Σε συνεργασία με τη Warner Bros., αναμένονται 2 νέες ταινίες, Hot Wheels και Barbie, οι οποίες δεν θα είναι κινούμενα σχέδια, προκειμένου να έχουν ευρύτερη απήχηση και να διασφαλίζουν τη σύνδεση ανθρώπων κάθε ηλικίας με την εταιρεία.
(Πηγή: AdAge)