Η ιδέα του υβριδίου προέρχεται απευθείας από τη σύνθεση των τμημάτων και ειδικοτήτων της εταιρείας. Creative, Media, Strategy & Research επιστρατεύονται και συνεργάζονται μεταξύ τους, για να βελτιώσουν το τελικό προϊόν στο έπακρο. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά της BaaS από άλλα digital agencies, όπως επισημαίνει: το ότι διαθέτει inhouse όλες τις απαραίτητες δομές, με αποτέλεσμα να εμβαθύνει περισσότερο στα brands και να εξασφαλίζει συνέπεια στην επικοινωνία τους, αλλά και βέλτιστα αποτελέσματα.

Η νέα καμπάνια παρουσιάζει τα διαφορετικά τμήματα και χαρακτηριστικά του agency, ενωμένα σε ζεύγη, δημιουργώντας τέσσερα υβρίδια. Πρωταγωνιστεί η «Παγωνοκουκουβάγια», η οποία ενσαρκώνει τις δύο βασικές υπηρεσίες και τομείς εξειδίκευσης της BaaS Digital: όμορφο content και έξυπνο media buying. Ακολουθεί ο «Ζεβρόλυκος», που παράγει στιλάτο και δυναμικό δημιουργικό (art & copy), ο οξυδερκής «Τιγραετός», που χαράζει στρατηγική και διεξάγει έρευνες για τους πελάτες του και τέλος, η χαριτωμένη «Χελωνοπάρδαλη», η οποία έχει σταθερή έδρα στη χώρα μας, αλλά το πελατολόγιό της είναι διεθνές.