Ευρύτερη γκάμα καναλιών marketing και πηγών data χρησιμοποιούν οι εταιρείες Β2Β σε σχέση με τις εταιρείες B2C, επισημαίνει νέα παγκόσμια έρευνα σε marketers από τη Salesforce. Σε σχέση με τα 11 κανάλια για τα οποία ερωτήθηκαν, οι Β2Β marketers ανέφεραν ότι κάνουν μεγαλύτερη χρήση των 10 εξ αυτών.

Για παράδειγμα, ενώ 88% των εταιρειών B2C δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το digital advertising, αλλά το ποσοστό αυτό για τις Β2Β αγγίζει το 93%. Το μόνο κανάλι marketing το οποίο αναδείχθηκε πιο δημοφιλές στις εταιρείες B2C είναι το video. Το συγκεκριμένο χάσμα αποδείχτηκε μεγαλύτερο στο direct mail/print advertising, καθώς χρησιμοποιείται από 64% των εταιρειών B2C και 73% από τις Β2Β. Σημαντική διαφορά παρατηρήθηκε και στα audio κανάλια, η χρήση των οποίων κυμάνθηκε στο 62% για τις B2C και στο 69% για τις B2B.

Η Salesforce βρήκε, επίσης, ότι οι Β2Β εταιρείες χρησιμοποιούν δεδομένα από μια ευρύτερη γκάμα πηγών. Το 2021, οι B2B marketers δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 12 πηγές, ενώ οι B2C marketers μόλις 9. Συνολικά, 19% των B2B marketing budgets διοχετεύονται στη διαφήμιση με αυξανόμενες ευκαιρίες σε νέα κανάλια, όπως τα digital video and audio. (Πηγή: Warc)