Στη σημασία της αυτοδέσμευσης, ως safeguard της κοινωνίας και των brands, και στους κανόνες που θα πρέπει να θεσμοθετηθούν στο σημερινό περιβάλλον, όπου η διάκριση ανάμεσα στο τι είναι περιεχόμενο και τι marketing communication γίνεται όλο και πιο δύσκολη, εστιάζει ο 12ος Virtual Dialogue του του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη για τα brands, η ύπαρξη industries που «τρέχουν» περισσότερο και ο τρόπος με τον οποίο η αυτοδέσμευση μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση θεμάτων, όπως diversity, inclusion και στερεότυπα μέσα από την επικοινωνία; Οι Χάρης Κονίνης, VP Marketing Europe, Deutsche Telekom AG, και η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια, ΣΕΕ, θα συμμετάσχουν σε μια συζήτηση με τη Χριστίνα Χοχλακίδου, Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο, FCB Γνώμη. Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί μέσω live streaming στο www.instofcom.gr.