Με τον μηχανισμό Natural Catastrophes Response

Κατανοώντας την ανάγκη των ασφαλισμένων για άμεση στήριξη μετά την έλευση μιας φυσικής καταστροφής, η ΑΧΑ έχει καθιερώσει το ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response. Με τη βοήθειά του, η εταιρεία βρέθηκε δίπλα και στους ασφαλισμένους της σεισμόπληκτους κατοίκους της Σάμου λίγες ώρες μετά τον σεισμό που καταγράφηκε την Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου, ενημερώνοντάς τους μέσω sms και κατ’ ιδίαν τηλεφωνικών συνομιλιών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και αποστέλλοντας ομάδα πραγματογνωμόνων στην πληγείσα περιοχή με στόχο την καταγραφή των ζημιών, την ολοκλήρωση των προβλέψεων αποζημίωσης και την έναρξη καταβολής αποζημιώσεων από τη Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου. Παράλληλα, με την υπηρεσία MyAXAway, οι ασφαλισμένοι είχαν τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω βιντεοκλήσης από το κινητό τους τηλέφωνο για να αναγγείλουν τη ζημιά τής κατοικίας τους και να αιτηθούν αποζημίωσης.