Μέσα από την καμπάνια «Watch Me Now»

Η Avon παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα με την καμπάνια «Watch Me Now», καλώντας το κοινό να επανεξετάσει τις απόψεις του για την εταιρεία και αναδεικνύοντας το σύγχρονο προφίλ της ως «μία καινοτόμα εταιρεία ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων».

Κλείνοντας τα 135 χρόνια της, η καμπάνια «Watch Me Now» είναι ένα νεύμα προς την κληρονομιά της Avon, που είναι μια εταιρεία με σκοπό: «χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ομορφιάς, δημιουργεί ευκαιρίες κέρδους για τους ανθρώπους με τους δικούς τους όρους και υποστηρίζει σκοπούς, όπως η αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού για περισσότερο από έναν αιώνα», όπως επισημαίνει.

Το «Watch Me Now» είναι μια νέα οπτική απεικόνιση της ταυτότητας της εταιρείας και ανανέωση του λογοτύπου της, η πρώτη που επιχειρείται τις τελευταίες δεκαετίες, παράλληλα με την υιοθέτηση ενός πιο τολμηρού τόνου, ώστε να απευθύνεται πιο αποτελεσματικά στα μέλη και στους πελάτες της. Η καμπάνια θα παρουσιαστεί παγκοσμίως σε όλα τα σημεία επαφής της Avon με τους καταναλωτές από τον Σεπτέμβριο.