Εντός του 2015 σχεδιάζει να λανσάρει και mobile κατάστημα

Όπως ανέφερε η υπεύθυνη εσωτερικής επικοινωνίας και ψηφιακού μάρκετινγκ, Χρύσα Βρούζη, στην εκδήλωση της Warply με τίτλο «A mobile-first reality: smartphones taking over the world», η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί εντός του 2014, να θέσει στη διάθεση των καταναλωτών ένα πλήρες e-shop. Επίσης, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται η ανάπτυξη ενός mobile shop και η λειτουργία του εντός του 2015. Η mobile εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία είναι διαθέσιμη εδώ και δύο χρόνια, δίνει, μεταξύ άλλων, στον καταναλωτή τη δυνατότητα να δημιουργήσει τη δική του λίστα και να κάνει πιο εύκολα τα ψώνια του. Επιδίωξη της εταιρείας είναι να ολοκληρώσει το ψηφιακό της όραμα έως το 2021, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό «οικοσύστημα» με στόχο την ενδυνάμωση της σχέση εμπιστοσύνης με τους παλιούς πελάτες και την προσέλκυση νέων.