Με αύξηση ύψους 5,38% κινήθηκε ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος σε επίπεδο δευτερολέπτων το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Συγκεκριμένα, καταγράφηκαν 33.317.143 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Spot Monitor για τους μήνες Ιανουάριος-Μάρτιος 2024, με την Αθήνα να σημειώνει άνοδο 4,06%, τη Θεσσαλονίκη μείωση 2,68% και την Περιφέρεια άνοδο 8,17%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση του ρ/φ διαφημιστικού χρόνου σε επίπεδο δευτερολέπτων το πρώτο δίμηνο του 2024 ήταν 11,12%. Επιστρέφοντας στα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του έτους, η κατηγορία διασκέδαση έρχεται πρώτη σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζομένων, με 5.354.661΄΄ διαφημιστικού χρόνου. Ακολουθούν οι κατηγορίες τρόφιμα-ποτά, εξοπλισμός οικοδομής και δημόσιο.

Σε επίπεδο brands, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθε στην κορυφή της λίστας, σημειώνοντας τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από το Christmas Theater και τη Lidl. Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε το Christmas Theater, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος.