Τη συνεργασία της με τη 4.screen εγκαινιάζει η Audi με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητα της. Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες θα επωφεληθούν από ακόμα πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (points of interest – POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας.

Επίσης, οι πελάτες θα έχουν την επιλογή να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται από τρίτους παρόχους μέσω του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτές θα εμφανίζονται μέσα από το περιβάλλον του Audi MMI και θα συμπληρώνουν το υπάρχον περιεχόμενο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Επιπλέον, από το φθινόπωρο του 2022, η εταιρεία θα ενσωματώσει το ήδη υπάρχον σύστημα infotainment σε πολλά μοντέλα της Audi, επεκτείνοντας έτσι το ψηφιακό «οικοσύστημα» της μάρκας.

Ας σημειωθεί ότι η 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η οποία κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο. Το Mobility Experience Cloud (MXC) της 4.screen παρέχει ένα τυποποιημένο ψηφιακό περιβάλλον για επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέσω της οθόνης του οχήματος με βάση την τοποθεσία του.