Σε λίγες μέρες, στις 11 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί το Athens Creativity Conference ’12. Η ανυπομονησία μου είναι μεγάλη γιατί θα έχω την ευκαιρία να ακούσω, να συμβουλευτώ και να γνωρίσω ακόμα καλύτερα 6 καταπληκτικούς δημιουργικούς. Ο Adrian, ο Ali, ο Dave, ο Enon, ο Geoffrey και ο Stein έρχονται στην Αθήνα για να μας εμπνεύσουν και να μας βοηθήσουν να γίνουμε ακόμα πιο δημιουργικοί, ακόμα πιο αποτελεσματικοί. Θα μπορούσαν να είχαν αρνηθεί την πρόσκλησή μας. Δεν το έκαναν, όμως, γιατί έχουν πάθος με τη Διαφήμιση και νιώθουν την ανάγκη να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να συμβάλουν, όσο μπορούν, στην ανάκαμψη της Ελλάδας.

Το συνέδριο γίνεται μία φορά το χρόνο. Εδώ, στα μέρη μας. Και το κόστος είναι αμελητέο σε σχέση με τα Φεστιβάλ του εξωτερικού. Θα έπρεπε να είναι, λοιπόν, η απόλυτη εκδήλωση για διαφημιστές, marketers και λοιπά στελέχη της Επικοινωνίας.  Ευτυχώς, αρκετές εταιρείες το βλέπουν έτσι. Γι’ αυτό και έσπευσαν να εξασφαλίσουν πολλαπλές συμμετοχές για στελέχη και πελάτες τους.

Υπάρχουν, όμως, και αυτοί που δεν προλαβαίνουν γιατί «πνίγονται» στη δουλειά. Αυτοί που θεωρούν ότι η συμμετοχή στο συνέδριο δεν είναι επένδυση, αλλά δαπάνη. Αυτοί, οι οποίοι γκρινιάζουν ότι πρέπει να αλλάξουμε επιτέλους, ότι πρέπει να γίνουμε πιο εξωστρεφείς, ότι πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους διαφημιζόμενους… Και τι κάνουν τελικά; Επιλέγουν να «κρυφτούν» πίσω από την κρίση και τα περιορισμένα κονδύλια. Ή, ακόμα χειρότερα, πιστεύουν ότι δεν έχουν να μάθουν κάτι από τους καταξιωμένους ξένους συναδέλφους τους.

Ίσως είμαι επιπόλαιος, ίσως είμαι ονειροπόλος, ίσως είμαι αφελής, ωστόσο, εγώ, ένας χαμηλόμισθος, έδωσα μεγάλο μέρος από τις οικονομίες μου για να παρακολουθπριν λίγους μήνες τα Tomorrow Awards στο Άμστερνταμ και για να κλείσω εφέτος θέση στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Το μετάνιωσα; Όχι βέβαια. Και είμαι σίγουρος ότι μαζί μου θα συμφωνήσουν όλοι όσοι δώσουν το «παρών» στο Athens Creativity Conference ’12. Όσο για όλους τους υπόλοιπους, την επόμενη φορά που θα δείτε τη… σκόνη κάποιου ανταγωνιστή σας ή θα αναρωτηθείτε γιατί δεν βελτιώνεται η κατάσταση, είπαμε, «για όλα φταίει η άτιμη η κρίση».

Υ.Γ. Μόνο τους τελευταίους 12 μήνες, οι ομιλητές του Athens Creativity Conference κατέκτησαν στα σημαντικότερα διεθνή Φεστιβάλ Διαφήμισης 8 Grand Prix και δεκάδες άλλα βραβεία. Για πελάτες από κλάδους όπως της κινητής τηλεφωνίας, των γαλακτοκομικών και των ποτών και σε κατηγορίες όπως αυτές της Τηλεόρασης, του Online, του Direct Marketing, του PR και του Sales Promotion. Γνωρίζουν τη «συνταγή» για επιτυχημένες καμπάνιες και brands και θα την αποκαλύψουν μέσω δεκάδων case studies. Δεν είναι κρίμα, λοιπόν, να μην είστε εκεί;