Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χτες, Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, το CX Summit 2021, το πρώτο International διαδικτυακό συνέδριο της Boussias και του Marketing Week. Για περισσότερες από 10 ώρες, 417 στελέχη του παγκόσμιου CX community και 23 ομιλητές από 20 χώρες συγκεντρώθηκαν προκειμένου να σχεδιάσουν και να αποφασίσουν την ατζέντα για τη επόμενη ημέρα του CX. Το συνέδριο αποτέλεσε έναν μαραθώνιο πληροφορίας αφιερωμένο στον πρόσφατα αδικοχαμένο κορυφαίο CX expert Tony Hseih, γνωστό ως Mr. Zappos. «Surprise & Delight» στιγμή του συνεδρίου ήταν η αποκλειστική συνέντευξη του Founder & Former President & COO The Ritz Carlton Hotel Group, Founder & Former CEO Capella Hotel Group, Business Leader & Author, Mr. Horst Schulze.
Έλληνες και ξένοι ομιλητές παρουσίασαν επιτυχημένα case studies, ανέλυσαν τα challenges και τις δυνατότητες που δίνει το επιτυχημένο Customer Experience και έδωσαν συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του. Μεταξύ άλλων, σημαντικό μέρος της ατζέντας αφιερώθηκε στο πώς η πανδημία έχει μετατρέψει το CX από Physical σε phygital, αλλά και τις ευκαιρίες που προκύπτουν μέσα από αυτήν την αλλαγή. Το CX Summit 2021 πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και με την επιστημονική υποστήριξη του Οικονομικoύ Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοινώθηκε το CX Summit 2022, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2022.