Απέσπασε συνολικά 13 βραβεία

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε 13 βραβεία (3 χρυσά, 6 ασημένια και 4 χάλκινα), για έργα που αφορούν σε σημαντικούς πελάτες της όπως Aegean Airlines, Wind, IKEA, Κωτσόβολος Links of London, Letsferry.gr, αλλά και στο Netvolution, το δικό της λογισμικό διαχείρισης web περιεχομένου. Στο σύνολό τους, τα έργα αυτά αντανακλούν το εύρος των υπηρεσιών της εταιρείας σε όλο το φάσμα του e-Business, καθώς μεταξύ άλλων επιβραβεύτηκαν εφαρμογές web design, usability & user experience, mobile business, ανάπτυξης προσωποποιημένων υπηρεσιών και ψηφιακής στρατηγικής.

Όπως επισημαίνει η Atcom σε ανακοίνωσή της, κοινός παρονομαστής και καταλύτης της επιτυχίας για την εταιρεία είναι η καινοτομία, η εφευρετικότητα, η δημιουργικότητα, η τεχνογνωσία και η άρτια υλοποίηση των έργων που αναλαμβάνει, στοιχεία τα οποία έχουν δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της ίδιας, αλλά και μετρήσιμα αποτελέσματα για τους πελάτες της.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Atcom, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα τιμητικό για εμάς να βλέπουμε την προσπάθεια της ομάδας μας να επιβραβεύεται όχι μόνο από τους πελάτες μας αλλά και από θεσμούς του κλάδου. Πάντα επιδιώκουμε να απαντάμε στις ανάγκες των πελατών μας με υψηλού επιπέδου συμβουλευτικές και τεχνολογικές υπηρεσίες που ταιριάζουν στον στρατηγικό προγραμματισμό τους, για τις οποίες, στο τέλος της ημέρας, να είμαστε όλοι υπερήφανοι». Η εταιρεία έχει αναρτήσει τα βραβευμένα έργα της στο http://www.atcom.gr/en/about-atcom/awards/