Η Atcom αποτέλεσε τον Χρυσό Χορηγό του CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το ετήσιο συνέδριο, αφιερωμένο στο Customer Experience, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2021. Στην agenda του συνεδρίου συμμετείχε η CX Director της Atcom, Αλίσια Κωνσταντούρου, με παρουσίαση σχετική με το B2B Customer Experience και τίτλο «B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success».
Ενδεικτικά, αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C, στη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience. Επίσης, ανέλυσε τη φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, αναδεικνύοντας ως κρίσιμους παράγοντες, για την αποτελεσματική διαχείρισή της, μεθοδολογίες Customer Research και
Experience Mapping.