Χρυσός Χορηγός στην καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ), με τίτλο «Βάζουμε τρίποντο στην Υγεία», είναι και φέτος η AstraZeneca. Η καμπάνια υλοποιείται μέσα από μια ενέργεια social mobile gaming και απευθύνεται στα παιδιά ηλικίας 12-18 ετών. Αποσκοπεί δε στην ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου γύρω από τον σακχαρώδη διαβήτη, όπου τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουν και γίνονται, όπως αναφέρει η εταιρεία, πρεσβευτές ενός νέου υγιεινού τρόπου ζωής. Το παιχνίδι διεξάγεται σε δύο φάσεις στο διάστημα από 9 έως 22 Νοεμβρίου.