Η Asos σχεδιάζει να αυξήσει το marketing spend της διεθνώς κατά το επόμενο οικονομικό έτος, σκοπεύοντας να καταστεί εταιρεία αξίας 7 δισ. λιρών μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια. Στα ετήσια αποτελέσματά του έως τις 31 Αυγούστου, ο online fashion retailer κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 22%, με ισχυρή ανάπτυξη 36% στη Βρετανία, καθώς και ανάπτυξη 21% στις ΗΠΑ.

Οι πωλήσεις στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 15%, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο αυξήθηκαν κατά 6%. Το brand διεύρυνε, επίσης, την ενεργή πελατειακή του βάση στα 26,4 εκατ. Κατά τη διάρκεια του έτους, το brand αύξησε τα marketing κόστη του κατά 5,1% επί του ποσοστού των πωλήσεων, καθώς επένδυσε σε digital marketing και social media engagement για να την ενίσχυση του awareness και την υποστήριξη του λανσαρίσματος των Topshop brands.

Παρά τις πιέσεις που δέχονται οι αλυσίδες του κλάδου και τις οικονομικές επιπτώσεις που θα επιφέρει το Brexit, η Asos υποστηρίζει ότι θα δώσει έμφαση στην επίτευξη μακροπρόθεσμης ανάπτυξης το επόμενο έτος, αυξάνοντας κατά περίπου 1% το marketing ως ποσοστό των πωλήσεων. (Πηγή: Marketingweek.com)