Η Advertising Standards Authority (ASA) λανσάρει dedicated ιστοσελίδα με στόχο να αποκαλύψει τα ονόματα influencers, οι οποίοι επανειλημμένα δεν αναρτούν την απαραίτητη σήμανση στις διαφημιστικές τους συνεργασίες και στα σχετικά posts στο Instagram. Οι πρώτοι που «εκτέθηκαν» είναι οι Lucy Mecklenburgh, Jodie Marsh, Chloe Ferry και Chloe Khan.

Η ιστοσελίδα αποτελεί μέρος της κλιμάκωσης των κυρώσεων ενάντια στη συνεχιζόμενη μη συμμόρφωση, επισημαίνει η ίδια η ASA. O φορέας έχει προειδοποιήσει τόσο τα brands, όσο και τους influencers, από τον Μάρτιο, ότι θα αντιμετώπιζαν περαιτέρω επιπτώσεις εάν δεν ακολουθούσαν τους κανόνες για το advertising disclosure. Τα ονόματα των influencers που αναρτήθηκαν θα παραμείνουν στην ιστοσελίδα για 3 μήνες και θα υποβληθούν σε ενισχυμένη παρακολούθηση.

Σε περίπτωση που οι παραβάσεις συνεχιστούν, θα τους επιβληθούν κυρώσεις, όπως αφαίρεση διαφημίσεων, αφαίρεση περιεχομένου ή παραπομπή στα αντίστοιχα θεσμικά όργανα για πιθανή επιβολή προστίμου. «Προτιμούμε να συνεργαζόμαστε με τους influencers και τα brands, ώστε να τους βοηθούμε να τη-ρούν τους κανόνες. Ωστόσο, οι πρώτοι αυτοί influencers που εντάχθηκαν στη λίστα είχαν κάθε ευκαιρία να φερθούν δίκαια στο κοινό σε σχέση με τις διαφημίσεις τους», δήλωσε ο Chief Executive της ASA, Guy Parker.

(Πηγή: Μarketingweek.com)