Παύση της εικοσαετούς σύμπραξης με τη Nike

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Πρόκειται για την μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία της Arsenal, αλλά και της Puma, με την ετήσια αξία της να ξεπερνά τα 36,2 εκατ. ευρώ. Με ισχύ από την 1η Ιουλίου, η Puma θα είναι υπεύθυνη σε διεθνή κλίμακα και για τα υπόλοιπα branded merchandise προϊόντα της Arsenal. Οι δύο συνεργάτες θα αναπτύξουν μια κοινή στρατηγική ανάπτυξης σε όλες τις ποδοσφαιρικές αγορές, μέσω του διεθνούς δικτύου πωλήσεων της Puma, παγκόσμιων tours, ενέργειες integrated marketing και μέσω του διεθνούς κύκλου οπαδών της Arsenal. Ο CEO της Puma, Bjoern Gulden, χαρακτήρισε την ομάδα «στρατηγικό στόχο» για την εταιρεία εδώ και χρόνια, και πρόσθεσε ότι η συνεργασία αποτελεί ευκαιρία για την Puma να ενισχύσει την εικόνα της ως παγκόσμιο sports brand.