Μέσα σε μια φράση λοιπόν «χώρεσε» όλη η αλήθεια για την Αριστεία, η οποία τους τελευταίους μήνες φαίνεται να βάλλεται ως στόχος και προοπτική ακόμα και από θεσμούς που δεν θα έπρεπε. Και ήταν αυτός ακριβώς ο λόγος που ως Marketing Week και Boussias Communications αποφασίσαμε να λανσάρουμε τα βραβεία αυτά, διαπιστώνοντας ότι στο κομμάτι του sports marketing business δεν είχε αναδειχθεί η Αριστεία όσο θα έπρεπε και θα άξιζε στον συγκεκριμένο κλάδο.

Όπως δε είπε και ο ίδιος ο Κακλαμανάκης στην ίδια συνέντευξη, για τον ίδιο «μεγαλύτερη τιμή από ένα Ολυμπιακό μετάλλιο είναι η έντιμη και ηρωική προσπάθεια».  Tα Sports Marketing Awards 2017 δημιουργήθηκαν για να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος.

Η μοναδική για τη χώρα μας πρωτοβουλία φιλοδοξεί να εντείνει το μήνυμα της ανάγκης για συμπράξεις που προωθούν τις αξίες του αθλητικού ιδεώδους, καθώς και της προτεραιότητας σε πρότυπα συνεργασίας που θα εμπνεύσουν σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη τη συνεχή δέσμευση και αλληλεγγύη.

Τα υποψήφια έργα θα αξιολογηθούν από ανεξάρτητη κριτική επιτροπή – της οποίας όπως είπαμε προεδρεύει ο Νίκος Κακλαμανάκης -, ενώ τα μέλη της απαρτίζονται από ειδικούς επαγγελματίες της αγοράς sports marketing, καθώς και ακαδημαϊκούς, θεσμικούς εκπροσώπους, αθλητές, δημοσιογράφους και υψηλόβαθμα στελέχη εμπορικών διευθύνσεων Συλλόγων και αθλητικών χώρων.

Στα βραβεία καλούνται να υποβάλουν υποψηφιότητα Αθλητές/τριες, Αθλητικοί Σύλλογοι, Σωματεία και Ενώσεις, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Επαγγελματικοί Φορείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Κοινωνικές Επιχειρήσεις, Εθελοντικές Οργανώσεις, ΜΚΟ και η ακαδημαϊκή κοινότητα. Οι ενότητες βράβευσης είναι Sports Organisations (Clubs, Associations, Leagues, etc.), Venues, Sports Events/Branded Events, Retail Brands, Sports Media, Sports Brands, Sponsorship.
Περισσότερα στο www.sportsmarketingawards.gr